10 dagen voor vertrek - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Teun Lucassen - WaarBenJij.nu 10 dagen voor vertrek - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Teun Lucassen - WaarBenJij.nu

10 dagen voor vertrek

Door: Teun Lucassen

Blijf op de hoogte en volg Teun

27 Januari 2015 | Nederland, Nijmegen

Dag iedereen,

Alvast even een kort (reis)verslag.

Over 10 dagen ga ik het grauwe en natte Nederland inwisselen voor het zomerse, zonovergoten Zuid-Afrika. Mijn Visum is binnen, de laatste tentamens zijn gemaakt en ik ben er klaar voor. Mochten jullie het leuk vinden om mijn reisverslagen te volgen dan is dat mogelijk door links beneden onder ''blijf op de hoogte'' op ''Meld je aan voor de mailingslijst'' te klikken. Gedurende mijn verblijf in Zuid-Afrika zal ik een aantal blogs schrijven zodat jullie kunnen lezen waarmee ik mij bezighoud. Naast de minor-activiteiten wil ik in ieder geval de Tafelberg beklimmen, kooiduiken met haaien, Kaapstad ontdekken, bungeejumpen en de Zuid-Afrikaanse cultuur beleven.

Ik weet dat ik mijn minor zal volgen op het Groenberg High College gelegen in de gemeente Grabouw, wat mijn taken daar zullen zijn dat is nu nog niet duidelijkheid. Ik ga o.a. lesgeven aan 16- a 17 jarige jongeren en ik ga in overleg met Zuid-Afrikaanse docenten waar mogelijke het onderwijs verbeteren.

Morgen nog een toets Afrikaans, mijn koffers moeten nog worden gepakt, vrijdag voor vrienden nog een afscheidsfeestje en dan ben ik klaar voor vertrek.

Groeten.

  • 27 Januari 2015 - 19:56

    Yvonne Vervoort :

    ha Teun!!
    Tuurlijk wil ik ook graag jouw verhalen lezen dus heb me aangemeld. Alvast veel voorplezier en geniet er natuurlijk van!
    Yvonne

  • 28 Januari 2015 - 09:00

    Geert Mulders:

    Ha Teun,

    Nog 9 dagen en jouw avontuur in Zuid Afrika gaat beginnen. Veel succes met de voorbereidingen en geniet nog van de laatste dagen in Nederland.

    Groeten van ome Geert

  • 06 Februari 2015 - 18:37

    Henny Vervoort:

    Hallo Teun,

    Zo te lezen op de app ben je goed aangekomen in Afrika.
    Natuurlijk wil ik ook de verhalen lezen dus ik heb me ook aangemeld.
    Veel succes met de Arikaanse jongeren.

    Henny.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teun

Actief sinds 07 Jan. 2015
Verslag gelezen: 368
Totaal aantal bezoekers 8673

Voorgaande reizen:

05 Februari 2015 - 26 Juni 2015

Zuid-Afrika

Landen bezocht: